Pages

Selasa, Ogos 07, 2012

paSt thiNgs....

balik umah hari tu...terus la kemas2 bilik...terjumpa la beberapa barang2 yg zaman dulu kala...hahaha....

 haha...kaset ni aku rasa masa aku form1...semua kaset2 yg lain da buang..kecuali yg ni...sebab ni satu je aku pny...yg lain abg aku punya hahaha....

 result sem1 dari UniMAP...aku rasa sem1 je semangat hantar nk tunjuk kt family....lepas2 tu da xde 
da...hahha...
 aaa...terjumpa plak slip exam matrix sem2...hahah...aku simpan lagi rupanya...^_^

 EVOLUTION!!!hhahaha...

 gambar masa form1...rasa kecik giler bila tgk diri sendiri hahaha...

semangat nk apply nk masuk u la..maktab la...politeknik...matrix...kui2...lepas ni da xde da nk wt benda2 cmni haha...simpan je la...^_^

Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers