Ahad, Februari 12, 2012

Lkt oh LKT...


selama hampir 2 minggu aku ade latihan palapes....latihan yg sgt2 org risau...hahaha...so banyak kenangan manis masa latihan dalam hutan...just kali ni skuad dalam fasa pertahanan, kena menggali lubang pertahanan..bapak penat giler...da la nk kena gali sampai paras dada plak tu....siang malam...tdo pun sejam dua je pun...antara kenangannya ialah:-

1. kubu GPMG runtuh sampai penutup badan ng kaki patah terus
2. tayar kereta CI meletup dek kerana kemaruk nk jumpa skuad kitorang
3.ahli skuad aku hilang 2 org,dijumpai selepas diazankan hahah...
4. berdarah hidung dek kerana awek pasukan sahabat
5. hp pun boley hilang...nk  bg monyet dalam hutan tu nk bergayut kot...^_^
6. xsedar diri masa tembakan mengharu..penat menggali lorong perhubungan...(aku la tu)
7. terlebih sedar hingga berlari hingga ke halangan kawat berduri...
8. kena ketuk dgn Tn.Zuri kerana tdo semasa beliau sedangn memberi ajaran hahha...
9. seluar terkoyak masa nk lari keluar kubu pertahanan...(aku gk la..)




aku rasa mcm banyak je lagi...tp yg ni je mampu aku ingt hhahaha....dan aku rasa skuad2 aku ade pengalaman mereka tersendiri semasa dalam fasa pertahanan...ni la latihan last aku utk LKT...





About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers