Pages

Isnin, November 01, 2010

nUr kaSih

bajet nk tidow alang cikgu aku da tidow tapi kerana melihatkan rakan serumah ku melayan nur kasih (walaupon cerita tu agk lama da) hahaha...kerana aku xsempat khatam cerita tu...layan pny layan sampai subuh beb...bapak ah...ntah berapa episod layan malam nih...tetiba layan plak cerita tu...adoiya...yela...dulu masa dk main kat tv bukan nak tgk...agpon bkn bley tgk gk sebab dk kt perlis nih...kegiatan utama hny bermain facebook...tv2 nih xmain la...hahaha...klu taw ng cikgu aku nih kompem kena marah....hahaha...nih dk kjt dia nk bgn..dia ade exam pagi nih...kejut dia awl2 dulu...srh dia bc sikit...mana2 yg perlu hihihi....aku nih abg askar yg baik kn ?hehe...kompem cikgu aku kata cm2 nanti hik3....cukup utk hari ini...tidow lepas nih...bangun xtaw ag...hehe....t bangun trs bukak laptop...kita main D.O.T.A...hahha...ley tengok cikgu aku pok pek pok pek plak...i like2 hehehe....


3 ulasan:

Fityatul Shema berkata...

hem89

Fityatul Shema berkata...

hem89

Ainul huda berkata...

eeeeeeeeeeeeeee..........shafik saffffuannnnnnnnn..sy buang laptop awk dlm laut..hahaha

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers