Pages

Rabu, November 10, 2010

tidor oh tidor



adoi...penyakit lama kembali menular hahaha...saya tidak dapat tidor lagi hik3....walaupun mata cuba dilelapkan pukul3 pagi tapi xdapat hik3...jadi aku duduk la ngadap depan laptop bermain game..mmg xde keje...study?awal ag...rilex...rilex...jangan dk kalut....hehhe..mesti cikgu aku mengamuk nanti hehehe...xpe..saya suka buat dia geram...ehehhe...saya kan suka menyakat cikgu saya tu....da brapa malam aku xtidow...da terbalik dunia aku sekarang nih...nk buat cmne erk?ade sape2 boleh bagi cadangan?hehehe....alang aku tak tidor,teman member aku tengok 1 liter of tears hehehe....wah akhirnya henset aku satu lagi dijumpai hahhaa...bapak ah...lama giler aku duk cari...rupanya ade jek atas meja hahaha....nasib baik member aku jumpa...teruk3..mentang henset dah tak laku...bateri com...memang xpedulik hahaha...

nih la henset aku tu...wahkakakaka....henset zaman spm ag tu..gara2 nokia3310 aku jatuh time ats motor nak pergi sekolah...cmne boleh jatuh agknya hohohoho....hairan dan pelik....
maka berjagalah aku sampai la subuh...tetapi untuk tidor selepas subuh adalah tidak baik...jadi aku meneruskan aktiviti aku hehehe...sehinggala fajar terbit...tapi sebelum tidor...pergi makan dulu roti canai simpang 4 kat depan kolej aku....da balik tu agak2 kul9 lebih maka akhirnya dapatla aku lelapkan mata...hohohoho...bila penyakit aku nih akan terubat hik3....

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers