Rabu, Jun 06, 2012

fyp

selamat tiba ke perlis....xboley tdo...jadi tulis la blog kt cni...sekdara mengisi masa yg terluang ni...hehhe...guna masa ni edit2 fyp cikit2 haha...lukis produk secara kasar..bagi  nampak wt keje wahkaakka...^_^

Isnin, Jun 04, 2012

malam terakhir

malam terakhir ade kt rumah...mendengar bebelan si ibu....kenapa pakai baju kecik...xelok..pakai baju besar...kamu tu kurus...errr...aku kurus ke hehe...dk sana jgn dk main game...belajar la apik...kamu nk habis da tu....ye mak...itu je la yg aku selallu balas hehe...sembahyang jgn tinggal...ke tinggal sembahyang kt sana?rajin2 la solat hajat..mak pun selalu buat...mintak doa ng tuhan...bagi terang hati...mudah belajar....ye mak...hehehe...kakak aku cakap...aku masih lagi dilayan macam budak 12 tahun....abah akan selalu suruh makan bila sampai waktu makan...apik xmakan lagi ke?pergi la makan...nanti gastrik...dengan nada marah sedikit...tp abah da kurang da marah2 kt aku,,,,mungkin sebab aku da besar...abah da malas cakap ape...hehee...terima kasih kepada mak n abah sebab ambik berat sangat2 kt aku...nanti bila diorg da xde...xde lagi bunyi leteran2 tu...dan mungkin aku akan merinduinya....semoga ALLAH panjangkan umur kedua2 ibu bapa aku...bia diorg dapat merasa kejayaan aku hasil titik peluh n didikan diorg...bia diorg dapat kongsi bersama2 ng aku...amin...

kepulangan...

sudah lama tidak pulang ke kelantan...akhirnya dapat gk aku melihat wajah kedua2 ibu bapa aku...alhamdullillah diorg masih lagi sihat....bersyukur kepada ALLAH kerana memberi mereka kesihatan...balik2 tgk bilik...baju2 yg aku nk bawak ke perlis masih tersusun atas katil aku...sbb aku cakap lepas habis latihan hutan..aku nk balik...tp aku xbalik2....rasa terkilan bila mak cakap cmtu....esok nk balik ke perlis da...sbb nk final exam n nk hantar fyp aku ni...dapat balik n lihat wajah ibu bapa aku da cukup gembira walaupun aku balik sekejap...kakak aku selalu cakap...mak abah tu mmg rindu kt aku...diorg xcakap...klu diorg selalu dk telefon ke ape...mmg la rindu tu...dk tanya bila nk balik...rasa serba salah...sob sob....jadi aku sudah pun pulang ke rumah...harap mak abah aku dapat lepaskn rindu diorg kt aku hahaa...balik mintak berkat...sebab nk final exam....doa ibu selalu diperkenankn...tp klu ibu doa, kita xdoa,xde usaha xde guna gk...jadi aku pun kena la berusaha juga...well gambate untuk finale exam ni...ahhaa...bye!!

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers