Pages

Isnin, Jun 04, 2012

kepulangan...

sudah lama tidak pulang ke kelantan...akhirnya dapat gk aku melihat wajah kedua2 ibu bapa aku...alhamdullillah diorg masih lagi sihat....bersyukur kepada ALLAH kerana memberi mereka kesihatan...balik2 tgk bilik...baju2 yg aku nk bawak ke perlis masih tersusun atas katil aku...sbb aku cakap lepas habis latihan hutan..aku nk balik...tp aku xbalik2....rasa terkilan bila mak cakap cmtu....esok nk balik ke perlis da...sbb nk final exam n nk hantar fyp aku ni...dapat balik n lihat wajah ibu bapa aku da cukup gembira walaupun aku balik sekejap...kakak aku selalu cakap...mak abah tu mmg rindu kt aku...diorg xcakap...klu diorg selalu dk telefon ke ape...mmg la rindu tu...dk tanya bila nk balik...rasa serba salah...sob sob....jadi aku sudah pun pulang ke rumah...harap mak abah aku dapat lepaskn rindu diorg kt aku hahaa...balik mintak berkat...sebab nk final exam....doa ibu selalu diperkenankn...tp klu ibu doa, kita xdoa,xde usaha xde guna gk...jadi aku pun kena la berusaha juga...well gambate untuk finale exam ni...ahhaa...bye!!

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers