Pages

Selasa, November 09, 2010

baTmaN...

bukan aku tengok citer batman plak kali nih...tapi aku tak dapat tidow hahaha...bapak ah boring giler...jadi untuk mengisi masa yang terluang sedikit sebanyak nih aku cuba laa mendownload ape2 jek yang aku rasa perlu hahaha...masa nih dk tengah berlumba2 ng member aku download software internet browsing...memang xde keje langsung hahaha...patutnya study la...nk final exam da nih...xpe...relax dulu..awal ag...hahaha....agpom budak2 rumah aku semua belum start study ag...kecuali sorang...study diam2 tu...bila tengok orang lain study dk kutuk2 hahaha....wt senyap da la...jangan pedulikan hehe...selain mendownload software2 untuk laptop kesayangan hehehe...tulis2 la kat blog nih...kasi banyak post huk3....memang xde keje....main guitar?xtaw nk main lagu ape..hehehe....edit gambar?aku xla sehebat cikgu aku yang amat profesional bab2 edit gambar nih...aisey..duk puji dia t terperasan la plak...hehehe....main game?penat la plak rasa nk main game waktu2 cmni...xsesuai hehehe...otak perlukan rehat....pagi t bangun main la game hehe...mesti cikgu aku geram hehehe...melayan game jek taw...macam xde pape yang akan berlaku 2 3 minggu ag..aish....okla...setakat ini sahaja la hehehe...lain kali la plak....nyte!

Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers