Pages

Jumaat, Ogos 17, 2012

kepulangan~~~

assalammualaikum...nk dekat raya da kita ni...puasa pun nk habis da....jadi hari ini rumah aku dimeriahkan dengan kepulangan abg n kakak aku...n semestinya bersama la ng anak2 n laki bini diorang.....jadi ade la beberapa benda2 penting yg perlu aku selamatkan dari diorg ni...da la kecik2 lagi...cakap pun xkn paham...klu tu yg diorg nk...yg tu gk la yg nak...xdapat...tuu...hentak kaki kt lantai wahkakaka....


well...sebelum ni...ade je la koleksi aku atas ni...dgn bangga pos kt FB tapi sekarang....












robot2 aku pun kena pulang masuk dalam kotak gk wagkakaka...balik kg katanya,,,,padahal nk elak dari dihancurkan oleh kanak2 riang tersebut...XD

Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers