Pages

Rabu, Mei 25, 2011

new life


assalammualaikum dan salam sejahtera...wah da lama xupdate blog haha...bz incubation katakan..padahal xdela mane sgt kn hahaha...jadi nk cerita psl incubation ni...aku kena department buat sabun basuh baju...so produk ni baru lagi...detailnya xley la nk crita...jaga hak cipta terpelihara hahaha....so aku dan epul akan try tlg supervisor kitorang utk pasarkan produk diorg...yang kitorang suka supervisor kitorang sempoi gk la...kami pun dapat layanan yang baek juga...hahah...aha,,so nk promote la cikit...klu ade sesiapa yg nk beli sabun tu...nk order kt aku pun boley la..skang tgh wt bundle sale hahaaha....so minggu depan kitorang akan msk bengkel kot...rasanya la...nk proses buat sabun...so stay tunned cewah ...^^
ok la...habis crita psl incubation...skg psl life aku selama kt tempat baru aku ni haha....selama tinggal kt umah abg aku ni xde la masalah sgt..cuma kua duit minyak motor je...so hjg minggu lepas kua la aku jalan2 kt pekan KLANG tu...xde la jauh sgt...knl2 tempat n jalan dulu...so klu aku g shopping complex...kompem2 kedai tu aku singgah dan cari mula2....kedai PC GAME hahaha...
                                             
game CRYSIS 2 ni aku xboley maen lagi setakat ni...CD ade problem la plak da...aish..nk g tukar malas plak nk manjat2 smpai tingkat ats hahaha...xpe2...cari kedai laen dulu beli laen hehehe....tapi orang kata game ni mmg smart dan bez...xsabar nk maen ooiii....


game ni plak 2 hari maen da hbs da...kjp sgt la plak...ye la...da maen pun berjam2 mane xhbs cepat hahaa...

tapi yg sedihnya...PSP rosak motherboard la plak..melayang RM200 kui2...xpe2...bukan duit saya..duit kakak saya...hahaa...ni sebab tauke tu la pny psl...xreti nk update version last2 srh aku byr half price plak....apee daa....

so setakat ni la dulu ye crita saya...^^

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers