Pages

Selasa, Mei 10, 2011

incubation oh incubation


assalammualaikum dan salam sejahtera...org lain sedang bergembira kerana cuti...aku pulak bersedih kerana kena incubation..adesss....da la kena kt shah alam...tempat xbiasa plak tu....tp nsb baek la dk umh abg aku...da jimat duit mkn api umh hahaha....yg kena tanggungnya duit minyak motor je la....kena kt royal pearl...sirim...sekali ng epul...epul pun dk umh abg dia gk...mmg dk sbln kt sana aku boley pro jalan2 la lps ni hahaha...setai la....so...incubation ni 3 bln...aku pun xtw kena wtpe....so kena la pandai2 jaga diri kt sana....xdpt enjoy ng member2 sekolah menengah ag...adoi...da 2 sem terlepas kot...sem lepas sebab latihan hutan ng palapes....sem ni sbb incubation plak da...xpe2...t dpt gk la enjoy hahaha....so kepada rakan2 seperjuangan aku...semoga berjaya utk incubation program....chayok!!!



Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers