Pages

Selasa, Januari 04, 2011

suRat ciNta...

surat cinta?bukan pemberian dari beliau hahaa....surat cinta dari polis di kangar...adesss...malang tidak berbau hehehe...ni semua gara2 rakan aku...fadzil yg membuat u-turn di tempat yg tidak sepatutnya...aku da ckp da ade polis kt seberang tu...tetiba plak dia wt u-turn...lantas dgn pntas aku follow like kerbau ler...hahaha...lantas ditahan,,,nasib agk baik ler...dpt separuh harga jek saman tu...sebabnya...kat ic aku masih tertera alamat polis...haha...polis tu ckp klu boley xnk saman aku tp si fad tu?last2 dua2 kena saman..xpe..janji separuh harga hehehe....




hahaha...ni la surat cinta aku hahaha...first time dlm sejarah hidup aku kena saman hahaha...selalunya polis lepas jek bila tgk ic aku hahaha...


Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers