Pages

Sabtu, Januari 01, 2011

new year...2011



epi new year...hahha...semua berseronok menyambut tahun baru...ade yg tetapkan azam baru...tapi adakah azam itu akan ditunaikan atau ianya hanya separuh jalan...xpun suku jalan hahahaha....aku?xberminat nk menyambut...aku better dk kt umh...main laptop..beronline...berchatting bersama beliau...main game...hahha....ape yg special klu tahun baru erk agknya?hahaha....owh tidak lupa kepada rakan matrik ku....firdaus selaku ex-KP h3p5...selamat hari jadi hahaha...memang lawa tarikh bufday ko tahun nih....1.1.11...hohoho...semoga panjang umur dan murah rezeki yer...jadi...diari 2010 telah ditutup..maka diari 2011 akan dibuka..hohoho...apakah azam aku tahun ini??hehehe...dk dlm rmh kedengaran bunyi letupan mercun....sape lagi klu bukan org kampubg yg main hahaha...

nih la member aku...pidah...epi bufday to you...hahahaha...sowi pidah...guna gambar ko dalam blog aku...hahaha....

Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers