Pages

Isnin, Ogos 08, 2011

tamat~~~

assalammualaikum dan salam sejatera....5/8 merupakan hari terakhir aku praktikal kt sirim inkubator...aku harap ape yg aku dapat kt sana aku dapat guna di masa hadapan...hehehe...hari yg terakhir sempat la berbuka puasa ng salah sorang staff inkubator sirim yg agk rapat la jugak...terima kasih kepada semua staff sirim yg smuanya baik2 belaka...^^
 
ini la staff yg aku katakan..mohd syazali namanya..

 oh aku akan dindukan suasana dalam bilik ni wahkakaka....sentiasa harum kerana harumnya sabun...^^


teman seoffice aku kui2...^^



tempat bertapa di inkubator sirim...^^

aku cuma nk ucap terima kasih kepada smua staff2 sirim dan xlupa juga supervisor2 aku kerana sudi terima smua budak2 UniMAP wt praktikal kt c2...kenangan untuk 3 bulan yg xkan aku lupakan...^^

2 ulasan:

Ainul huda berkata...

dri mula2 sampai abes ckp nk bg sabu,xnmpk rupa sabunpn.wek

Shafik Saffuan berkata...

hehe..da awak tak tolong ingtkan saya....^^

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers