Pages

Sabtu, Februari 26, 2011

futsal besca 2

hahha...entry sebelum ni baru peringkat kumpulan ye...akhirnya team aku LANUN FC berjaya melepasi peringkat kumpulan dan mara ke pringkat suku akhir...bangga sero hahaha...


 sesi memanaskan badan sebelum peringkat suku akhir bermula hahaha..

 cewah...sempat possing tu hahaha..


 dk tengah test keeper team aku ni hahha...nk naikkan morale dier...hik3...



 masih memanaskan badan...pny la lama nk boleh start next round hahaha...


 aiseh...nape tetiba kad merah nih...PROTTEESSSS!!

 hebat sial lady nih...gaya nk sepak bola mmg mcm laki...mmg ada bakat hahaha....
 aish...sempat possing....dk tgh ambk sepakan penalti tu...adessss...pantang tgk kamera btl...

 akhirnya...pasukan aku memulakan perlawanan pembukaan utk suku akhir hahaha...lama tu nk boleh start hahhaa...yg bj merah belah kanan tu aku la hahaha...

 antara babak yg sempat diambil semasa perlawana kami hahaha...

 aku yg menjaringkan gol...hahha...gol pembukaan perlawanan tu hahha..bangga sero...


 meraikan bersama ahli selepas melakarkan kemenangan 2-0

sedang menonton perlawanan seterusnya...untk menanti pasukan yg akan bertemu di semi-final...

 tidak ketinggalan jugak kepada team ladies 21c (kelas aku tu) yg berjaya melayakkan diri ke final hahaha...

 mengimpikan tempat ketiga selepas gagal melayakkan pasukan ke final adesss...

 sedang mengatur strategi untk memengangi tempat ketiga hahaha....
 antara aksi perlawanan tempat ketiga dan keempat...gambar second tu aku berjaya save penalti...gambar ketiga aku gagal menyempurnakan sepakan penalti hahaha...

 team ladies yg layak ke final...
 bersorak keriangan selepas dinobatkan sebagai juara...syabas!!!





selepas tamat futsal besca...alang2 balik..lepak2 dulu kat kedai..makan2...minum2...borak2....
jadi setakat ini sajalah mengenai futsal...agk terkilan sbb xdpt mara ke final...musim lepas kami dpt no3...tp musim ni..no4 la plak...jatuh...xpe2...atleast kelas aku antara wakil EE (kos aku) yg dpt masuk 4 kumpulan terakhir...hahaha...

Tiada ulasan:

About Author


foReVer

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers